Cuprini

Saggio nantu à u mo babbu

u mo babbu hè u mo eroe un omu chì admiru è amu incondizionatamente. M'arricordu ch'ellu mi cuntava storii à l'ora di dorme è mi lasciava ammuccià sott'à a so manta quandu avia incubi. Questu hè solu unu di i tanti mutivi perchè u babbu hè cusì speciale per mè. In i mo ochji, hè un esempiu perfettu di cumu esse un bonu babbu è persona.

Babbu era sempre quì per mè, qualunque cosa. Quandu aghju avutu prublemi à a scola, era quellu chì m'hà aiutatu à risolviri è m'hà incuraghjitu à ùn rinunzià. È quandu aghju passatu i tempi difficiuli, era sempre quì per mè è m'hà datu u sustegnu chì avia bisognu. Aghju amparatu assai da u mo babbu, ma forsi a cosa più impurtante ch'e aghju amparatu da ellu hè di mantene sempre a mo testa è pruvà à truvà u latu luminoso in ogni situazione.

Babbu hè una persona assai talentuosa è dedicata. Hà una passione per a fotografia è hè assai talentu in questu campu. Mi piace à vede e so ritratti è à sente e storie daretu à ogni foto. Hè maravigghiusu di vede quantu mette in u so travagliu è quantu travagliu mette in migliurà e so cumpetenze. Hè un grande esempiu di cumu seguità e vostre passioni è dedicate pienamente à elli.

Babbu hè ancu un omu assai cálido è amante. Mi fa sentu sempre impurtante è amatu, è questu hè una di e cose più belle chì aghju ricevutu da ellu. Sò grata à ella per esse sempre quì per mè è chì mi dà un sustegnu cusì forte.

U mo babbu hè sempre statu un mudellu per mè. Ogni ghjornu, hà seguitu e so passioni è perseguite i so sogni cun determinazione è perseveranza. Hà passatu parechje ore à travaglià nantu à i so prughjetti, ma hà sempre trovu tempu per ghjucà cun mè è insignà mi cose novi. M'hà amparatu à piscà, à ghjucà à u football è à riparà e biciclette. Mi ricordo sempre cù affettu d’issi sabbatu matina chì andavamu inseme à cumprà croissant è beie un cappuccinu prima di principià l’attività di u ghjornu. U mo babbu m'hà datu assai ricordi è insignamenti boni chì risonanu sempre in a mo mente è guidanu e mo azioni di ogni ghjornu.

Inoltre, u mo babbu hè ancu un omu d'affari di successu, ma hè ghjuntu quì attraversu assai travagliu è sacrificiu. Accuminciau da u fondu è hà custruitu a so attività da zero, sempre apertu à idee novi è disposti à piglià risichi per cresce è sviluppà. Cumu avemu amparatu da u so esempiu, a chjave per u successu hè a passione, a perseveranza è a vulintà di avanzà ancu in i tempi difficiuli. Aghju sempre sentitu fieru di esse u so figliolu è di vedelu in azzione, piglià decisioni sàvii è custruisce u so avvene cun fiducia.

In fine, u più impurtante chì u mo babbu m'hà trasmessu era l'amore è u rispettu per a nostra famiglia. Ogni ghjornu ci mostra chì simu a so priurità è chì ci ama incondizionatamente. Ci sustene in tutte e nostre decisioni è hè sempre quì per noi quandu avemu bisognu di ellu. U mo babbu m'hà amparatu à esse una bona persona, à avè un caratteru forte è à rispettà sempre i mo valori è principii. Seraghju sempre grata à ellu per avè fattu di mè quellu chì sò oghje è per esse sempre à fiancu in tutti i mumenti di a mo vita.

In cunclusioni, Babbu hè u mo eroe è un grande mudellu cumu esse un bonu babbu è persona. L'admiru per e so cumpetenze, e so passioni è a so dedicazione è sò grata per tuttu l'amore è u sustegnu chì mi dà sempre. Sò fieru di esse u so figliolu è spergu chì puderaghju esse bè cum'è ellu quandu u tempu di crià i mo figlioli.

Riferitu cum'è "Papa"

Introduzione:
U mo babbu hè l'omu più impurtante in a mo vita. Era è hè sempre, parechji anni dopu, u mo eroe. Da a manera chì porta a so vita à i valori chì sparte, u mo babbu hè statu una influenza forte è pusitiva in a mo vita.

Parte 1: U rolu di u babbu in a vita di l'adulescente
U mo babbu hà ghjucatu un rolu vitale in a mo vita adulescente. Era sempre quì per mè ùn importa ciò chì. Quandu aghju avutu prublemi à a scola o cù l'amichi, era a mo prima chjamata. Ùn solu m'hà ascoltatu, ma ancu m'hà datu boni cunsiglii. Inoltre, u mo babbu hè sempre statu un grande esempiu di travagliu duru è di dedicazione. M'hà amparatu à persevere è seguità i mo sogni.

Leghjite  Cosa significa gioia - Essay, Report, Composition

Parte 2: E lezioni chì u mo babbu m'hà amparatu
Una di e lezioni più impurtanti chì u mo babbu m'hà amparatu era di ùn rinunzià mai. Era sempre quì per mè, ancu quandu aghju sbagliatu è avia bisognu di guida. M'hà amparatu à esse rispunsevuli è à accettà e cunsequenze di e mo azioni. Inoltre, u mo babbu m'hà amparatu à esse empaticu è aiutà quelli chì mi circundanu quandu anu bisognu. In generale, mi ricordu sempre di a saviezza è i cunsiglii ch'e aghju ricevutu da u mo babbu mentre era criatu.

Parte 3: U mo babbu, u mo eroe
U mo babbu hè sempre statu un eroe in i mo ochji. Era sempre quì per mè, è ancu quandu ùn aghju micca capitu e so decisioni, sapia ch'ellu era solu circandu di guidà mi versu u megliu percorsu. U mo babbu hè sempre statu un mudellu di rispunsabilità, forza è curagiu. In i mo ochji, hè un esempiu perfettu di ciò chì un babbu deve esse. Sò grati à ellu per tuttu ciò chì hà fattu per mè è ringraziu per esse sempre quì per mè, ùn importa ciò chì.

Dopu avè spiegatu alcune di e qualità è e caratteristiche di u mo babbu, aghju dettu chì a nostra rilazioni hà evolutu cù u tempu. Mentre eramu adulescenti, avemu spessu affruntatu difficultà di cumunicazione perchè tutti dui avemu personalità forti è stubborn. Tuttavia, avemu amparatu à esse più aperti è cumunicà megliu. Avemu amparatu à apprezzà è à rispettà e nostre differenzi è à truvà modi per superà in modu constructivu. Questu hà rinfurzatu a nostra relazione è ci hà purtatu più vicinu à l'altru.

Inoltre, babbu era sempre quì per mè in i tempi difficili. Sia ch'e aghju passatu per prublemi di scola, prublemi persunali, o pèrdite i so amati, era quì per sustene mi è incuragisce à cuntinuà. Hè sempre statu un omu affidabile è sustegnu morale per mè, è sò grati di avè ellu in a mo vita.

Conclusioni:
In cunclusioni, u mo babbu hè una persona speciale è impurtante in a mo vita. Cumu l'aghju dettu, hà assai qualità admirabili è hè un esempiu per mè in parechje manere. A nostra rilazioni hà evolutu cù u tempu, da una di autorità è disciplina, à una di fiducia è amicizia. Sò ringraziatu per tuttu ciò chì hà fattu per mè è li devu in parechje manere. Spergu chì possu esse bè à i mo figlioli cum'è ellu era per mè.

 

L'essay about Dad hè u mo eroe

 
Babbu hè una di e persone più impurtanti in a mo vita. Era sempre quì per mè, mi susteneva è mi guidava in a mo strada. Babbu hè un omu spiciale, cù un caratteru forte è una grande anima. Mi ricordu cù affettu i tempi chì aghju passatu cun ellu da zitellu è tutte e lezioni di vita chì m'hà amparatu.

A prima cosa chì vene in mente quandu pensu à u mo babbu hè u so travagliu duru. Hà travagliatu assai per furnisce à noi, i so figlioli, una vita decente. Tutti i ghjorni si alzava prestu è andava à travaglià, è a sera tornava stancu, ma sempre prontu à dà noi tutta a so attenzione. Per mezu di u so esempiu, u mo babbu m'hà amparatu chì nunda in a vita hè rializatu senza travagliu duru è perseveranza.

In più di u so travagliu, babbu era sempre presente in a mo vita è quella di e mo surelle. Era sempre quì per aiutà à superà l'ostaculi è à fà e scelte ghjuste. Era sempre un esempiu di disciplina è rigore, ma ancu di dolcezza è empatia. Per mezu di e so parolle sapienti è atti, u mo babbu m'hà amparatu à crede in mè stessu è à esse una persona bona è rispunsevuli.

In un mondu induve i valori cambianu rapidamente, babbu hè un omu chì mantene a so integrità è i valori tradiziunali. M'hà amparatu chì u rispettu, l'onestà è a modestia sò virtù essenziali in a vita di ogni omu. Per mezu di u so cumpurtamentu dignitu è ​​murali, u mo babbu m'hà inspiratu à esse un omu di caratteru è à luttà per i mo valori.

In cunclusioni, babbu hè un omu maravigliu, un mudellu per mè è tutti quelli chì u cunnosci. Hè una fonte d'ispirazione è forza per mè è mi sentu furtunatu d'avè un tali babbu in a mo vita.

Lascia un cumentu.