Essay, Report, Composizione

Cuprini

Saggio nantu à mè è a mo famiglia

A mo famiglia hè a parte più impurtante di a mo vita. Hè induve aghju crisciutu è induve aghju amparatu e mo prime lezioni nantu à a vita. À l'anni, a mo famiglia hè diventata di più in più impurtante per mè è ùn pudia micca imaginà a mo vita senza elli. Hè induve mi sentu più còmode è sicuru, induve possu esse mè stessu senza esse ghjudicatu o criticatu.

A mo famiglia hè custituita da i mo genitori è i mo dui fratelli minori. Ancu s'è simu tutti sfarenti, avemu un forte ligame è amemu assai. Mi piace passà u tempu cun ognuna di elli individualmente, sia per andà à u cinema, à ghjucà à i ghjochi di tavulinu, o in passeggiate in natura. Ognunu di noi hà i nostri interessi è passatempi, ma sempre truvamu modi per unisce è gode inseme.

A mo famiglia hè ancu a mo fonte d'ispirazione è sustegnu. I mo parenti m'hà sempre incuraghjitu à seguità i mo sogni è esse mè stessu, ùn importa ciò chì l'altri dicenu. M'hà amparatu à crede in mè stessu è ùn mai rinuncia à ciò chì vogliu veramente. I mo fratelli sò sempre à fiancu à mè, sustene mi è mi capiscenu, ancu quandu ùn possu micca sprime ciò chì sentu. Ogni ghjornu, a mo famiglia m'inspira per esse una persona megliu è per dà u mo megliu in tuttu ciò chì facciu.

Puderaghju dì assai più cose nantu à a mo famiglia. Un altru aspettu impurtante da menzione hè cumu a mo famiglia m'hà aiutatu à sviluppà è seguità e mo passioni. Hè a mo mamma chì m'hà incuraghjitu à principià à cantà è à scopra u mondu di a musica, è era u mo babbu chì m'hà sempre datu cunsiglii utili in quantu à u sportu chì ghjucava. Ancu i mo missiavi, ancu s'ellu sò più vechji è anu una perspettiva diversa di a vita, m'anu sempre incuraghjitu à seguità i mo sogni è à fà ciò chì mi piace.

Una altra caratteristica impurtante di a mo famiglia hè a nostra unità in fronte à ogni situazione. Ùn importa micca quantu pò esse difficili certi tempi o prublemi, a mo famiglia hà sempre riesciutu à stà inseme è superà ogni ostaculu inseme. Semu una squadra è ci sustenemu sempre, ùn importa micca a situazione.

In cunclusioni, a mo famiglia hè a cosa più impurtante in a mo vita. Ella m'hà amparatu cumu amassi, esse empaticu è rispettu. Duranti l'anni, aghju amparatu à guardà ogni mumentu chì passanu cun elli è à esse grati per tuttu ciò chì anu fattu per mè. A mo famiglia hè induve mi sentu più in casa è sò grata d'avè persone cusì maravigliose in a mo vita.

Riferimentu "A mo famiglia"

I. Introduzione
A famiglia hè a basa di ogni persona è hè u sustegnu più impurtante in a vita. Sia simu zitelli o adulti, a nostra famiglia hè sempre quì per noi è ci dà u sustegnu è l'amore chì avemu bisognu per cresce è ghjunghje i nostri scopi. In questu documentu discuteraghju l'impurtanza di a mo famiglia in a mo vita è cumu m'hà aiutatu à diventà quellu chì sò oghje.

II. Descrizzione di a mo famiglia
A mo famiglia hè custituita da i mo genitori è i mo dui fratelli maiò. U mo babbu hè un omu d'affari di successu è a mo mamma hè una casalinga è si cura di a famiglia è di cresce. I mo fratelli sò più vechji chè mè è i dui sò digià partuti di casa per andà à l'università. Avemu una rilazioni strette è passemu assai tempu inseme, sia per viaghji o viaghji in famiglia.

III. L'impurtanza di a mo famiglia in a mo vita
A mo famiglia hè sempre quì per mè quandu aghju bisognu di aiutu o incuragimentu. À l'anni, m'anu aiutatu à superà l'ostaculi è à sviluppà in un omu forte è cunfidendu. A mo famiglia m'hà ancu furnitu una educazione solida è sempre m'hà incuraghjitu à seguità e mo passioni è à ottene i mo scopi.

Un altru aspettu impurtante di a mo famiglia hè u so sustegnu incondizionatu. Indipendentemente da e difficultà chì passanu, sò sempre à u mo fiancu è mi sustenenu in ogni decisione chì aghju fattu. Aghju amparatu da elli l'impurtanza di a cumunicazione è l'empatia in e relazioni umane, è sò grati per queste lezioni di vita.

Leghjite  Mese di ferraghju - Essay, Report, Composition

IV. A cumunicazione è u cumplimentu
A cumunicazione di a famiglia hè essenziale per mantene una relazione sana. Hè impurtante di sprime i nostri sentimenti è pinsamenti è di sente è capisce i punti di vista di l'altri. Cum'è una famiglia, avemu bisognu di piglià u tempu per discutiri i prublemi è truvà suluzioni inseme. A cumunicazione famigliali aperta è onesta pò aiutà à custruisce ligami forti è prevene prublemi è malintesi in u futuru.

In a famiglia, duvemu rispettà l'altri è ricunnosce l'individualità di l'altri. Ogni membru di a famiglia hà i so interessi è aspirazioni, è questu deve esse rispettatu. À u listessu tempu, duvemu travaglià inseme è sustene l'altri per ghjunghje i nostri scopi. Cum'è una famiglia, duvemu aiutà l'altri in i tempi difficiuli è gode di i nostri rializazioni inseme.

V. Stabilità
A famiglia pò esse una fonte di stabilità è sustegnu in a vita. Cù un ambiente familiare sicuru è còmode, pudemu sviluppà sanu è ghjunghje à u nostru pienu potenziale. In a famiglia, pudemu amparà valori impurtanti cum'è l'amore, u rispettu, a generosità è l'empatia. Questi valori ponu esse trasmessi è influenzanu a manera di interagisce cù quelli chì ci circundanu.

VI. Cunclusioni
In cunclusioni, a mo famiglia hè u sustegnu più impurtante in a mo vita è li ringraziu per tuttu ciò chì anu fattu per mè. Sò sempre quì per mè è m'anu aiutatu à diventà quellu chì sò oghje. Sò fieru di a mo famiglia è sapemu chì ùn importa ciò chì succede in u futuru, seranu sempre à fiancu à mè.

Saggio nantu à a mo famiglia

Fa mo famiglia hè induve mi sentu appartene è induve mi sentu sicuru. Hè u locu induve surrisu, lacrime è abbracci sò parti di ogni ghjornu. In questa cumpusizioni, descriveraghju a mo famiglia è cumu passamu u nostru tempu inseme.

Per mè, a mo famiglia hè custituita da i mo genitori, missiavi è u mo fratellu. Tutti campemu sottu à u stessu tettu è passemu assai tempu inseme. Andemu in u parcu o in a spiaggia, andemu à u sinemà o à u teatru è cocemu inseme. A fine di settimana, ci piace à andà in caminata in muntagna o rilassate in a campagna. Mi piace à sparte e mo passioni cù a mo famiglia, dicendu ciò ch'e aghju fattu durante u ghjornu è à sente à cuntà e storie di a so vita.

Ancu s'è avemu belli mumenti è ricordi memorable, a mo famiglia ùn hè micca perfetta. Cum'è ogni famiglia, facemu difficultà è prublemi. Ma l'impurtante hè chì ci sustenemu l'altri in i tempi difficiuli è aiutamu à superà l'ostaculi. Ogni ghjornu ci sforzemu di pardunà è di esse più amabili l'un à l'altru.

A mo famiglia hè a mo fonte di forza è ispirazione. In i mumenti di dubbitu o di tristezza, pensu à u sustegnu è à l'amore di i mo parenti è nanni. À u listessu tempu, cercu di esse un esempiu per u mo fratellu, per esse sempre vicinu à ellu è dimustrà chì l'aghju caru.

In cunclusioni, a mo famiglia hè u tesoru più impurtante è preziosu chì aghju. Sò grati d'avè una famiglia chì mi ama è sempre mi dà u sustegnu chì aghju bisognu. Pensu chì hè impurtante d'invistisce u tempu è l'energia in relazioni cù i membri di a famiglia è strive per esse megliu l'un l'altru.

Lascia un cumentu.