Cuprini

Saggio circa U mo fratellu, u megliu amicu è u più grande sustenitore

 

U mo fratellu hè una di e persone più impurtanti in a mo vita. Hè più cà un fratellu, hè ancu u vostru megliu amicu è u più grande sustenitore. Ùn aghju mai scontru una altra persona chì mi capisce cusì bè è hè sempre quì per mè ùn importa ciò chì.

M'arricordu di quandu eramu zitelli è ghjocavamu inseme tuttu u ghjornu. Avemu spartutu sicreti, incuraghjimu l'altri, è aiutavamu à traversu ogni prublema chì si presentava. Ancu avà, in età adulta, simu sempre assai vicinu è pudemu dì tuttu senza teme di ghjudicà l'altri.

U mo fratellu hè ancu u mo sustegnu maiò. Sempre m'incuragisce à seguità i mo sogni è ùn rinunzià mai. Mi ricordu di quandu vulia principià à ghjucà à tennis, ma era troppu timida per pruvà. Ellu m'hà incuraghjitu è ​​cunvince à principià à piglià lezioni di tennis. Sò avà un ghjucatore di talentu è u devu in gran parte à u mo fratellu.

Inoltre, u mo fratellu hè ancu u mo megliu amicu. Mi piace à passà u tempu cun ellu, andà à cuncerti, ghjucà à i video games o fà longu passeggiate in u parcu. Spartemu i stessi interessi è passioni è sò sempre quì per l'altri quandu avemu bisognu di l'altru.

M'arricordu di a prima volta chì aghju vistu u mo fratellu, era un zitellu dolce chì dorme in a culla. Mi ricordu di fighjulà ogni mossa, ogni surrisu è amassi di parlà è cantà cun ella. Da tandu, aghju sempre avutu un ligame speciale cù u mo fratellu è aghju vistu u so sviluppu in un picciottu vivu è passiunatu.

Tuttavia, ùn eramu micca sempre cusì vicinu. Duranti i nostri anni d'adulescenza, avemu cuminciatu à cunflittu cù l'altri, discutendu è ignurà l'altri. Mi ricordu chì ci hè statu un mumentu quandu aghju decisu chì ùn vulia più parlà cun ellu. Ma aghju capitu chì ùn possu campà senza ellu è aghju decisu di pruvà à cuncilià.

Oghje, simu più vicinu chè mai è sò chì u mo fratellu hè una di e persone più impurtanti in a mo vita. Hè qualchissia chì mi sustene, mi ascolta è mi capisce, ùn importa ciò chì. Mi piace passà tempu cun ellu è sparte esperienze è mumenti speciali inseme.

Quandu pensu à u mo fratellu, ùn possu micca aiutà à pensà à quantu m'hà amparatu nantu à l'amore, a cumpassione è a gentilezza. M'hà fattu capisce chì a famiglia hè u più impurtante è chì ci vole à sustene l'altri in i mumenti più difficiuli.

In cunclusioni, u mo fratellu hè una parte impurtante di a mo vita è sò grati di avè ellu à fiancu. Malgradu l'argumenti è i cunflitti chì avemu avutu in u passatu, avemu riesciutu à cresce più vicinu è amassi l'altru cumu solu i fratelli ponu. In i mo ochji, u mo fratellu hè un omu maravigliu, pienu di qualità è un veru amicu per sempre.

Riferimentu cù u titulu "U mo fratellu - un omu spiciali in a mo vita"

Introduzione:
U mo fratellu hè una di e persone più impurtanti in a mo vita. In questu discorsu, parleraghju di a nostra rilazioni spiciali, cumu influenzamu l'altri, è cumu m'hà aiutatu à diventà a persona chì sò oghje.

A relazione trà mè è u mo fratellu:
U mo fratellu è eiu sò sempre stati assai vicini, indipendentemente da e nostre età o differenze di personalità. Avemu ghjucatu inseme, andemu à a scola inseme è avemu fattu parechje altre cose inseme. Malgradu tutti i tempi duru chì avemu passatu, avemu sempre saputu chì pudemu cuntà l'altri è esse quì per l'altru.

Cumu influenzamu l'altru:
U mo fratellu hè una persona assai creativa è talentuosa è sempre m'hà incuraghjitu à seguità e mo passioni. À u listessu tempu, era sempre quì per ellu per sustene è incuragiscelu quandu avia bisognu. Inseme, avemu statu capaci di custruisce una relazione forte è aiutanu à sviluppà è cresce.

Cumu u mo fratellu m'hà aiutatu à diventà a persona chì sò oghje:
U mo fratellu hè sempre statu una ispirazione per mè. Duranti l'anni, hà sempre seguitu u so propiu caminu è era senza paura di fronte à l'ostaculi. Per mezu di u so esempiu, m'hà incuraghjitu à crede in mè stessu è a lotta per ciò chì vogliu. M'hà ancu aiutatu à vede u mondu in una manera diversa è à scopre novi passioni è interessi.

Leghjite  U mo Patrimoniu - Essai, Rapportu, Cumpusizioni

Cumu vedemu u nostru futuru:
Malgradu esse sfarenti è custruendu strade diverse in a vita, avemu prumessu l'un l'altru chì seremu sempre quì per l'altru. Videmu u nostru avvene cum'è quellu induve continueremu à sustene l'altru è incuraghjemu à seguità i nostri sogni.

A zitiddina cù u mo fratellu
In questa rùbbrica vi dicu di a mo zitiddina cù u mo fratellu è cumu avemu scupertu e nostre passioni cumuni, ma ancu e nostre differenzi. Eramu sempre vicini è ghjucavamu assai inseme, ma ùn avemu micca sempre sparte i stessi interessi. Per esempiu, era in i libri è a lettura, mentre ch'ellu hà preferitu i video games è u sport. Tuttavia, avemu riesciutu à truvà attività chì ci riuniscenu è ci facenu passà u tempu inseme, cum'è i ghjoculi di tavulinu o a bicicletta.

U nostru legame d'adolescenza
In questa rùbbrica, parraraghju cumu a nostra rilazioni hà cambiatu in l'adulescenza cum'è avemu cuminciatu à sviluppà diverse personalità è interessi. Duranti stu tempu, qualchì volta avemu avutu cunflitti è discutemu, ma ci sustenemu ancu in i tempi difficiuli. Avemu amparatu à rispettà l'altri è accettà e nostre differenzi. À u listessu tempu, simu stati uniti è mantene u nostru ligame di fratellanza.

Sparte l'esperienze di maturità
In questa sezione discuteraghju cumu u mo fratellu è aghju spartutu e nostre esperienze di maturità, cum'è u nostru primu amore o u primu travagliu. Eramu sempre quì per sustene l'altri è incuraghjemu, è pudemu cuntà u sustegnu di l'altri in i tempi di bisognu. Avemu amparatu à apprezzà a nostra cunnessione è gode di u nostru tempu inseme, ancu durante l'attività mundane cum'è chatting over a tazza di tè.

L'impurtanza di a fratellanza
In questa sezione, enfatizaraghju l'impurtanza di a fratellanza è e relazioni di famiglia. U mo fratellu è aghju un ligame speciale basatu nantu à a fiducia mutuale, l'amore è u rispettu. Duranti l'anni, aghju amparatu chì a famiglia hè a più impurtante fonte di sustegnu è chì duvemu cura è nutrisce sti ligami. Malgradu i nostri diffirenzii, simu liati da u listessu sangue è crisciutu inseme, è stu ligame hà da tene inseme per sempre.

Conclusioni:
U mo fratellu era è serà sempre una persona speciale in a mo vita. Per mezu di a nostra forte relazione è di l'influenza mutuale, avemu aiutatu à cresce è diventà a ghjente chì simu oghje. Sò grati à ellu per tuttu ciò chì hà fattu per mè è sò cuntentu di avè ellu à fiancu in stu viaghju chjamatu vita.

Cumpusizioni descriptiva circa U ritrattu di u mo fratellu

 

Un ghjornu di veranu, pusatu in u giardinu, aghju cuminciatu à pensà à u mo fratellu. Quantu spartemu, ma quantu simu diffirenti! Aghju cuminciatu à ricurdà di i mumenti di a zitiddina quandu avemu ghjucatu inseme, ma ancu di i mumenti più recenti quandu sò venutu à ammirallu è u rispettu per quale ellu hè.

U mo fratellu hè un omu altu, slim è energicu. Hà sempre una attitudine pusitiva è un surrisu nantu à a so faccia, ancu in i mumenti più difficiuli. Ciò chì u distingue u più hè u so putere di cumunicà cù e persone. Hè affascinante è pò sempre fà amici facilmente senza pruvà troppu duru.

Dapoi a zitiddina, u mo fratellu hè sempre statu un avventuriero. Li piacia à scopra è amparà cose novi. M'arricordu chì qualchì volta mi mostrava cose interessanti chì truvò in u giardinu o in u parcu. Ancu avà, viaghja quant'ellu pò, sempre à circà novi sperienze è avventure.

U mo fratellu hè ancu assai talentu. Hè un musicista eccellente è hà vintu parechji premii maiò in festivals di musica. Passa assai tempu ogni ghjornu à cantà è à cumpone musica. Hè ancu un atleta di talentu, li piace à ghjucà à u football è u tennis, è sempre m'incuragisce à l'esercitu.

Tuttavia, u mo fratellu hè un omu modestu è ùn hà mai vulsutu vantà di i so rializazioni. Invece, focalizza i so sforzi nantu à incuragisce è aiutà quelli chì l'intornu à ghjunghje u so pienu potenziale.

In cunclusioni, u mo fratellu hè veramente un omu speciale. Mi ricordu cù affettu i nostri mumenti di a zitiddina è sò fieru di vede quantu hà crisciutu è ottenutu. Hè un mudellu per mè è per tutti quelli chì l'intornu è sò grata chì aghju avutu a pussibilità di esse u so fratellu.

Lascia un cumentu.