Cuprini

Saggio nantu à i mo nanni

I mo nanni sò i più impurtanti in a mo vita. Quandu eru chjucu, mi piaceva andà in u so locu ogni weekend è passà u tempu à ghjucà cù a nanna in u giardinu o andà à pesca cù u missiavu. Avà, quant'è allora, mi piace à visità elli è à parlà cun elli, à sente e so storie è à amparà da a so sperienza di vita.

I mo nanni sò una fonte inesauribile di saviezza è amore. M'hà amparatu assai cose nantu à u rispettu, a modestia è u travagliu duru. U mo missiavu mi dice sempre di rispettà a mo famiglia è di travaglià dura per ottene ciò chì vogliu. A me nanna, invece, m'hà amparatu à esse paziente è sempre fà tempu per i mo amati.

I mo nanni sò ancu assai divertenti. Mi piace e so storie nantu à a so zitiddina è cumu era a vita sottu u cumunismu. Mi dicenu quantu e cose sò cambiate è cumu si sò sopravvissuti malgradu tutte e difficultà. Mi piace ancu i ghjoculi chì inventanu, per esempiu u ghjocu di scacchi induve duvete fà una mossa ogni cinque seconde. Calchì volta mi dicenu chì vulianu esse più ghjovani per pudè fà più cose inseme.

I mo nanni anu una saviezza è una gentilezza chì mi ricordanu un tempu più simplice è megliu. Mi facenu sentu sicuru è amatu. Vogliu esse cun elli u più longu pussibule è amassi è apprezzà sempre. Pensu chì i missiavi sò alcune di e persone più impurtanti in a nostra vita, è sò grati d'avè qualchissia chì mi ama cum'è sò.

I mo nanni eranu sempre quì per mè, M'offru un immensu sustegnu in i mumenti difficiuli è sparte a so sperienza di vita cun mè, diventendu i mo veri mentori. Mi ricordu di i mumenti ch'e aghju passatu in u paese di i miei nanni, induve u tempu paria scorri più pianu è l'aria era più pulita. Mi piaceva à sente elli parlà di u passatu, di a so zitiddina è di ciò chì era crisciutu in un picculu paese è agriculu per campà. M'anu dettu di e so usanze è tradizioni è m'hà amparatu cumu apprezzà e cose simplici in a vita.

In più di e storie, i mo missiavu m'hà amparatu ancu assai cose pratiche, cum'è a manera di cociri certi platti tradiziunali è cumu a cura di l'animali agriculi. Mi sentu furtunatu di pudè amparà queste cose da elli, perchè oghje, in l'era di a tecnulugia, assai di sti abitudini sò gradualmente persi. M'arricordu di i ghjorni passati cun elli, di i tempi quandu mi stava à pusà accantu à elli è aiutassi à piglià cura di l'animali o à coglie ligumi da l'ortu.

I mo missiavi anu avutu un impattu enormu in a mo vita è aghju sempre esse grati per quessa. M'hà datu micca solu a so saviezza è a so sperienza, ma ancu u so amore incondizionatu. Mi ricordu di i tempi chì avemu passatu inseme, quandu si ridia inseme è spartemu gioie è dulore. Ancu s'è i mo nanni ùn sò più cun noi, i ricordi cun elli fermanu vivu è m'inspiranu per esse una persona megliu è apprezzà e cose simplici in a vita.

In cunclusioni, i mo missiavi sò un tesoru inestimabile di a mo vita. Sò a mo fonte d'ispirazione è anu cunniscenze è esperienze uniche chì m'anu aiutatu à cresce è à amparà cose novi. Ogni mumentu chì passanu cun elli hè un rigalu è un privilegiu chì mi fa sentu cumpletu è amatu. I amu è u rispettu è sò ringraziatu per tutti i belli mumenti chì avemu avutu inseme è per tutte e lezioni ch'elli m'anu insignatu. I mo nanni sò una parte essenziale di a mo vita è vogliu stà cun elli è amparà da elli u più longu pussibule.

Riportatu annantu à u missiavu è a nanna

Introduzione:
I missiavi sò e persone più impurtanti in a nostra vita, grazia à e so sperienze è a saviezza acquistata cù u tempu. Anu sparte a so cunniscenza cun noi, ma ancu u so amore incondizionatu è affettu. Queste persone anu campatu assai più di noi è ponu dà una perspettiva diversa è preziosa di a vita.

Descrizzione di i mo nanni:
I mo nanni sò persone maravigliose chì anu dedicatu a so vita à a so famiglia è i so nipoti. U mo missiavu hà travagliatu cum'è meccanicu tutta a so vita è a mo nanna era un maestru di a scola primaria. Hanu criatu quattru figlioli è avà sò sei nipoti, cumpresu mè stessu. I mo nanni sò assai attenti è attenti à i nostri bisogni è sempre pronti à aiutà in ogni situazione.

Leghjite  Siete ghjovanu è a furtuna vi aspetta - Essay, Report, Composition

A saviezza è l'esperienza di i nanni:
I mo nanni sò veri tesori di saviezza è sperienza. Ci dicenu sempre cumu era a vita in u so tempu è cumu si trattavanu diverse situazioni. Queste storie sò una fonte inesauribile di ispirazione è lezioni per noi, i so nipoti. Inoltre, ci insegnanu valori impurtanti cum'è a modestia, u rispettu per l'anziani è a cura di i so amati.

Affettu incondizionatu di i nanni:
I mo missiavi ci amanu cun affettu incondizionatu è sò sempre prisenti in a nostra vita. Ci spoilanu sempre cù dolci è parolle dolci, ma ancu cun attenzione è cura. Per noi, i so figlioli è i so nipoti, i missiavi sò una fonte d’affettu è di cunfortu, un locu induve ci sentimu sempre sicuru è amatu.

U rolu di i nanni:
In a nostra vita, i missiavi ghjucanu un rolu impurtante in u nostru sviluppu emutivu è suciale. Ci danu una perspettiva diversa di a vita, ci insegnanu tradizioni è valori impurtanti, è ci aiutanu à furmà una identità forte. Inoltre, assai di noi avemu boni ricordi è mumenti indimenticabili passati cù i nostri missiavi.

Oghje, sempre più persone campanu in cità è ùn anu più accessu à e tradizioni è i valori rurali tramandati da i so missiavi. Per quessa, hè impurtante incuragisce a preservazione di sti valori è tradizioni, per assicurà chì ùn saranu micca scurdati è persi cù u tempu. Inoltre, hè impurtante incuragisce l'interazzione trà i ghjovani è i vechji per permette di sparte e so sperienze è amparà l'un l'altru.

Conclusioni:
I mo nanni sò i più impurtanti in a mo vita. Sò una fonte inesauribile di saviezza, sperienza è affettu, chì m'hà amparatu à apprezzà i valori impurtanti di a vita. Sò grata d'avè in a mo vita è per sempre mi dà u so amore incondizionatu è sustegnu.

Saggio nantu à i mo nanni

I mo nanni sò sempre statu una presenza impurtante in a mo vita. Cum'è un zitellu, mi piaceva stà in casa di i mio missiavu è à sente e so storie nantu à i vechji tempi. Mi piaceva à sente cumu i mo missiavu passavanu per a guerra è u periodu cumunistu, cumu si custruiscenu a so propria attività è cumu crià a so famiglia cù assai amore è pacienza. Mi piaceva à sente parlà di i me bisnonnani è di a vita ch'elli portavanu in quelli ghjorni, di e tradizioni è di i custumi è di cumu si passavanu cù u pocu ch'elli avianu.

Duranti l'anni, i mo missiavu m'hà amparatu assai lezioni preziose. Mi ricordu sempre di e parolle di u mio missiavu, chì sempre m'hà dettu di esse onestu è di travaglià dura per ciò chì vogliu in a vita. A me nanna, invece, m'hà dimustratu l'impurtanza di a pacienza è l'amore incondizionatu. Aghju amparatu assai da elli è seranu sempre mudelli per mè.

Ancu avà, quandu sò più maturu, mi piace à vultà in casa di i miei nanni. Ci trovu sempre a pace è u cunfortu chì aghju bisognu per rilassate è cunnetta cun mè stessu. In l'ortu di a nanna, trovu sempre fiori è piante chì mi ramentanu a mo zitiddina è i tempi ch'e aghju passatu. M'arricordu di a mo nanna chì m'hà dimustratu cumu per piglià cura di i fiori è cumu per aiutà à cresce belli è sani.

In u mo core, i mo missiavi resteranu sempre un simbulu di a nostra famiglia è e tradizioni. Aghju sempre rispettu è amarà per tuttu ciò chì m'anu datu è amparatu. Sò fieru di purtà a so storia cun mè è di sparte cù i mo amati.

Lascia un cumentu.