Cuprini

Saggio circa Summer at missiavi - un oasi di pace è gioia

L'estate à i missiavi hè per parechji di noi un tempu speciale è aspittatu. Hè un tempu quandu pudemu rilassate, gode di a natura è a presenza di i nostri amati. I nostri missiavi ci offrenu sempre un oasi di pace è gioia, è l'estiu hè u tempu quandu pudemu passà un tempu preziosu inseme.

A casa di a nanna hè sempre piena di attività è l'odore invitante di l'alimentu tradiziunale. A matina principia cù u caffè frescu è u pane caldu da a panetteria di u paese. Dopu u colazione, avemu preparatu per piglià cura di u giardinu o di a casa. Hè un tempu quandu ci sentimu utili è pudemu gode di u nostru travagliu.

U dopu meziornu hè dedicatu à rilassate è à passà u tempu cù a famiglia. Passemu à traversu l'ortu di i nostri nanni è pudemu gode di i fiori è di ligumi freschi. O forse decidemu di fà un tuffu in u fiumu vicinu. Hè un oasi di freschezza in u mità di un ghjornu caldu d'estiu.

A sera vene cù mumenti di rilassazione, quandu tutti si riuniscenu intornu à a tavula è gode di u riccu pranzu preparatu da i nostri missiavi. Tastemu e prelibatezze tradiziunali è gudemu i storii di i missiavi nantu à i ghjorni passati.

L'estate à i missiavi hè u tempu quandu ricarichemu e nostre batterie è ricurdate di i valori autentichi di a vita. Hè un tempu quandu cunnettamu cù a natura è l'amati in a nostra vita. Hè u tempu quandu ci sentimu veramente in casa è ricurdate a bellezza di e cose simplici.

Dopu à u diliziosu colazione, aghju avutu per marchjà in u giardinu è ammirate i fiori belli culuriti chì crescenu in un angulu tranquillu. Mi piaceva à pusà nantu à un bancu cupertu di fiori è à sente u cinguettu di l'acelli è i soni di a natura. L'aria fresca è l'odore di i fiori m'hà fattu sentu frescu è felice.

A me nanna ci portava in a furesta per una spassighjata. Hè stata una avventura per marchjà a strada attraversu a furesta, vede animali salvatichi è perde per chjassi scunnisciuti. Mi piaceva arrampicà e muntagne intornu à a furesta è ammirazione di u paisaghju maravigliu. In quelli mumenti, mi sentu liberu è in armunia cù a natura.

Un ghjornu, a me nanna m'hà invitatu à andà in u flussu vicinu. Ci passavamu ore à ghjucà cù l'acqua fridda è cristallina, custruendu dighe è cullendu petre di diverse forme è culori. Era un'oasi di calma è di freschezza in un ghjornu caldu d'estate è aghju vulsutu chì pudemu stà per sempre.

In e serate tranquille d'estate, avemu usatu per pusà in u giardinu è fighjulà e stelle. Una notte aghju vistu una stella cadente è vulia cumpiendu un sognu. A nanna m'hà dettu chì sè vo fate un desideriu quandu vi vede una stella cadente, sarà vera. Allora aghju chjusu l'ochji è aghju fattu un desideriu. Ùn sò micca sapè s'ellu sarà mai veru, ma quellu mumentu di magia è di speranza hè stata cun mè per sempre.

Issi ricordi di l'estate passati à i mio missiavu stanu cun mè cum'è una fonte infinita di felicità è amore. M'hà datu una perspettiva diversa di a vita è m'hà amparatu à apprezzà e cose simplici è belle in a vita.

Riferimentu cù u titulu "L'estate à i missiavi : una scappata in natura"

 

Introduzione:

L'estate à i missiavi hè per parechji di noi un periodu di scappu da u caminu di a cità è l'uppurtunità di ricaricà e nostre batterie in natura. Questu tempu di l'annu hè assuciatu cù l'odori di fiori è u fenu frescu tagliatu, u gustu dolce di frutti di stagione è a brisa chì rinfrescenu i vostri pinsamenti. In questu rapportu, spiegheremu in più dettagliu ciò chì rende l'estate à i missiavi cusì speciale è memorable.

Natura è aria pulita

Unu di l'aspettu più piacevule di l'estiu à i missiavi hè a natura abbundante è l'aria fresca. Passà u tempu fora hè bonu per a nostra salute mentale è fisica. Camminendu in a furesta, nata in l'acque di i fiumi o semplicemente riposendu in l'amaca, pudemu rilassate è liberà da u stress di ogni ghjornu. Inoltre, l'aria pulita di u paese hè assai più sana cà l'aria di a cità, chì hè contaminata è agitata.

U gustu è l'odore di l'estiu

In l'estiu à i nostri missiavi, pudemu gudiri u gustu è l'odore di frutti è ligumi freschi da u giardinu, chì hè un veru piacè culinariu. Da e fragole dolci è succose à i pumati croccanti è i cucumari, tutti l'alimenti sò naturalmente cultivati ​​è imballati cù nutrienti essenziali. U gustu è l'aroma di l'alimentariu sò assai più pronunzianu di quelli in supermercati è ponu dà una vera sperienza culinaria.

Leghjite  Teenage Love - Essay, Report, Composition

Attività d'estate à i nanni

L'estate à i missiavi ci prupone parechje attività divertenti è interessanti. Pudemu esplurà l'intornu, andate in caminata è in bicicletta o in kayak, passà u tempu cù a famiglia è l'amichi, o simpricimenti rilassate in u sole. Pudemu ancu assistisce à l'avvenimenti lucali, cum'è e celebrazioni tradiziunali di u paese, induve pudemu tastà un alimentu diliziosu è gode di musica è balli.

A fauna è a flora di a zona induve si trova a casa di a nanna

A zona induve si trova a casa di a me nanna hè assai ricca di flora è fauna. À u tempu, aghju nutatu assai spezie di piante, cum'è tulipani, margherite, jacinti, rosi è più. In quantu à a fauna, avemu pussutu vede diversi acelli cum'è merli, fringuelli è passerini, ma ancu altri animali cum'è cunigli è scoiatti.

Attività preferite chì facciu in l'estiu à i mo missiavi

L'estate à i missiavi hè piena di attività divertenti è educative. Mi piace à andà in bicicletta à traversu u boscu vicinu o fà una natazione in u fiumu chì scorri in u paese. Mi piace ancu aiutà cù u giardinaggiu è amparà à plantà è cura di e piante. Mi piace à leghje è sviluppà a mo imaginazione, è l'estiu passatu à i missiavi hè u tempu perfettu per fà.

Belli ricordi di i nanni

Passà l'estate à i mo nanni hè sempre stata una di e mo migliori sperienze. I ricordi ch'e aghju sò inestimabili: mi ricordu di i tempi quandu andava à u mercatu cù a me nanna è m'hà dimustratu cumu si sceglie verdura è frutti freschi, o i tempi chì ci pusemu nantu à a veranda è gudiri l'aria fresca è a pace intornu. . Mi ricordu ancu di i tempi chì mi cuntavanu storie di a so zitiddina o di a storia di u locu duv’elli campanu.

Lezioni chì aghju amparatu passendu l'estate da i miei nanni

Passà l'estiu à i missiavi significava più cà solu un tempu di divertimentu è rilassazione. Era ancu l'uppurtunità di amparà e cose novi è cresce cum'è una persona. Aghju amparatu à u travagliu è a rispunsabilità, aghju amparatu à cocilu è à cura di l'animali, ma ancu cumu per esse più empaticu è capiscenu versu l'altri. Aghju ancu amparatu à apprezzà e cose simplici in a vita è campà in armunia cù a natura.

Cunclusioni

In cunclusioni, l'estiu à i missiavi hè un tempu spiciale per parechji zitelli è ghjovani, induve si ponu cunnetta cù a natura è e tradizioni di u passatu. Passendu u tempu in natura, ponu sviluppà e cumpetenze cum'è u pensamentu creativo, l'autoconfianza è l'indipendenza. Inoltre, interagendu cù i missiavi, ponu amparà parechje cose novi nantu à a vita, tradizioni è rispettu di e persone è di a natura. Cusì, l'estiu à i missiavi pò esse una sperienza educativa, benefica per u sviluppu persunale è emutivu di ogni ghjovanu.

Cumpusizioni descriptiva circa Summer at missiavi - una avventura piena di ricordi

 

L'estate à i mio missiavu hè un tempu spiciale per mè, un tempu chì aghju aspettatu ogni annu. Hè un mumentu chì si scurdemu di u trambustu di a cità è vultemu à a natura, l'aria fresca è a tranquillità di u paese.

Quandu ghjunghje à a casa di a nanna, a prima cosa chì facciu hè di marchjà in u giardinu. Mi piace à ammirazione di i fiori, coglie un pocu di ligumi freschi è ghjucà cù u so gattu ghjucatu. L'aria pulita è fresca di a furesta mi riempia i pulmoni è sentu chì tutte e mo preoccupazioni s'evaporanu.

Ogni matina, mi svegliu prestu è vai à aiutà à a nanna in u giardinu. Mi piace à scavà, pianta è acqua i fiori. Duranti u ghjornu, andu in a furesta per marchjà è scopre l'intornu. Mi piace à scopre lochi novi, ammirà a natura è ghjucà cù l'amichi di u paese.

Duranti u ghjornu, tornu à a casa di a nanna è mi pusò nantu à a veranda per leghje un libru o ghjucà cù a nanna. Durante a sera, accendemu u grillu è facemu una cena diliziosa à l'aria aperta. Hè un tempu perfettu per passà u tempu cù a famiglia è gode di l'alimentariu frescu preparatu in u giardinu.

Ogni notte, mi dormu cuntentu è in pace cù u mondu, pinsendu ch’e aghju passatu una ghjurnata piena d’avventura è di belli ricordi.

L'estate à i mo nanni hè una sperienza unica è speciale per mè. Hè un tempu quandu mi sentu cunnessu cù a natura è a mo famiglia. Hè un mumentu chì mi ricurdaraghju sempre è aspetta ogni annu.

Lascia un cumentu.