Cuprini

Saggio circa "Ricordi di a mo zitiddina: Autunnu à i miei nanni"

 

Quandu pensu à u vaghjimu à i mo missiavi, sò inundatu da una onda di belli ricordi di a mo zitiddina. A visita à i missiavi era sempre aspittatu, è u vaghjimu avia un incantu particulari in u so paese. E foglie culurite, l'aria fresca è l'odore di pomi maturi fermanu vivu in a mo mente ancu avà, parechji anni dopu.

À i mo missiavi, u vaghjimu principia cù a cugliera di frutti. I pomi eranu sempre i più impurtanti, u missiavu era fieru di i so arbureti è di e rare varietà di pomi chì hà cultivatu. Pudemu pusà nantu à e sedie, buckets davanti à noi, è coglie quante pomi chì pudemu. Mi piaceva di sorte per culore è grandezza, è a mo nanna m'hà amparatu à sceglie i pomi più maturi è dolci.

Allora ci era a preparazione di picculi è conserva per l'invernu. À i mo missiavi, tuttu hè stata utilizata, è ligumi è frutti sò stati cunservati cù cura per i tempi più duru di l'annu. Mi piaceva aiutà à chop the col, mette i pumati in i vasi è fate a cunfittura di prugna. Aghju amparatu à esse più rispunsevuli è apprezzà u travagliu è e risorse, è chì da a prima età.

U vaghjimu à i missiavi significava ancu longu passeggiate in u boscu vicinu. Cù coperte è un tèrmu di tè cun noi, avemu avventuratu per chjassi scunnisciuti è scupertu novi lochi. Mi piaceva à coglie ghiande è castagne, è u missiavu m'hà amparatu à chjappà è à preparalli à manghjà. Era un sensu di libertà è avventura chì m'hà fattu sentu vivu è in armunia cù a natura.

U vaghjimu à i mio missiavu hè statu unu di i più belli periodi di a mo zitiddina. Quelli mumenti passati cù i mo amati m'hà amparatu valori impurtanti è m'hà fattu apprezzà a natura è u travagliu di u paese. Ancu avà, quandu pensu à u vaghjimu à i mio missiavu, mi sentu un sensu di nustalgia è gratitùdine per i belli ricordi ch'e aghju guardatu in u mo core.

U vaghjimu à i missiavi hè unu di i più belli periodi di l'annu. In mezu à a natura, luntanu da u caminu di a cità, u tempu pare chì si ferma è lascià spaziu per a pace è a relaxazione. L'arbureti cambianu i culori è e foglie cadunu lentamente, creendu una catifa suave è culurita nantu à a terra. U vaghjimu à i missiavi hè un oasi di tranquillità è bellezza naturale.

Autunno à i missiavi - un oasi di pace è bellezza naturale

In più di a bellezza di i paisaghji, u vaghjimu à i missiavi hè chinu di odori è aromi specifichi. Torte appena sbucate di u fornu, mele cotte è vin brulè sò solu alcune di e delizie chì ti avvolgenu è ti facenu sentu in casa. A cucina di a nanna hè sempre piena di boni preparati cù assai cura è amore, è ogni gustu hè un veru piacè.

U vaghjimu à a casa di i missiavi hè ancu u tempu quandu tutti ci riunitemu à tavula, celebrendu i mumenti impurtanti di a vita inseme. L'atmosfera hè piena di calore è affettu, è u tempu passatu inseme hè preziosu. Hè u tempu quandu cuntemu storii è ricurdate di i boni tempi, è i sorrisi è a risa si sentenu da tutti i cantoni di a casa. U vaghjimu à i missiavi hè u tempu quandu ci sentimu veramente in casa.

 

Riferimentu cù u titulu "Autunno à i missiavi - una tradizione universale"

Intruduce

U vaghjimu hè a stagione di u cambiamentu, è per parechji di noi, hè u nostru tempu preferitu di l'annu. In u mondu sanu, u vaghjimu hà un incantu spiciale, è per i missiavi, stu incantu hè duie volte più forte. Ogni annu, millaie di persone passanu u vaghjimu à i so missiavi, in cerca di pace è tradizioni autentiche. In stu rapportu, spiegheremu e tradizioni è i custumi chì accumpagnanu u vaghjimu à i missiavi in ​​parechji cantoni di u mondu.

E diverse tradizioni è celebrazioni di u vaghjimu

U vaghjimu à i missiavi hè spessu assuciatu cù e cuglieri ricchi, l'arburetu pienu di frutti è ligumi freschi da u giardinu. In parechje culturi, u vaghjimu hè u tempu quandu a ghjente si riunite per celebrà a cugliera, per sparte cù l'altri ciò chì anu cultivatu è cugliera. In certi lochi, cum'è a Francia, u vaghjimu hè marcatu da una festa tradiziunale chjamata "Fête des vendanges", o "Festa di a Racolta". Sta celebrazione si faci in a regione di a Borgogna è hè marcata da parati è degustazioni di vini lucali.

In altre parte di u mondu, u vaghjimu à i missiavi hè vistu cum'è un tempu per sparte storii è tradizioni cù i ghjovani generazioni. In Cina, per esempiu, u vaghjimu hè marcatu da u "Chongyang Festival", o "Ascension Festival". Sta festa hè fatta in u nuvimu ghjornu di u nove mesi di u calendariu cinese è hè assuciatu cù u numeru 9, chì hè cunsideratu furtunatu in a cultura chinesa. In questu ghjornu, a ghjente passa u tempu cù i so missiavi è sentenu storii nantu à a tradizione di cullà in muntagne è muntagne per ammirazione di a vista.

Leghjite  U mo anniversariu - essai, rapportu, cumpusizioni

In altre parte di u mondu, u vaghjimu à i missiavi hè vistu cum'è un tempu per celebrà a famiglia è passà u tempu inseme. In i Stati Uniti, per esempiu, Thanksgiving hè unu di i più impurtanti vacanze di vaghjime. Questa festa hè marcata da un grande pranzu induve a famiglia è l'amichi si riuniscenu per manghjà tacchino è sprime gratitùdine per e cose boni in a so vita.

Attività tradiziunali di vaghjime à i nanni

U vaghjimu à i missiavi hè u tempu quandu u travagliu in u giardinu è l'arbureti hè ghjuntu à a fine. Unu di l'avvenimenti tradiziunali più impurtanti hè a cugliera di l'uva è a pressa di u mostu. À e nanne, sti attività sò realizati in modu tradiziunale, cù l'aiutu di presse di uva è di botti di lignu. Inoltre, frutti cum'è pomi, pere, cotogne, noci è avellana sò ancu riuniti per esse guardati per l'invernu. Altre attività populari includenu a fabricazione di marmellate è marmellate, sottacete, vinu è brandy, è coce torte è torte di mela o zucca.

Autunno à i missiavi, un periodu di relaxazione è recreazione

U vaghjimu à i missiavi hè ancu un tempu di rilassazione è recreazione per tutta a famiglia. I missiavi di solitu urganizeghjanu passeggiate in u boscu o in muntagna cù tutti i membri di a famiglia. Queste passeggiate sò l'uppurtunità di ammirazione di a bellezza di a natura in u vaghjimu, cù e foglie cadute da l'arburi, i culori d'oru è rossi è l'aria fresca è pulita. Inoltre, i missiavi è i zitelli ponu ghjucà ghjochi tradiziunali in u patiu, cum'è baba orba, sottoron o hide-and-seek.

Lezioni di valore da i missiavi in ​​u vaghjimu di a so vita

U vaghjimu à i missiavi hè ancu un bonu tempu per amparà da elli a so saviezza è a so sperienza di vita. Duranti stu tempu, i missiavi sò più dispunibili per sparte storie è offre cunsiglii è insignamenti. Puderanu ancu dì à i so nipoti di a so ghjuventù, di e tradizioni lucali è di i custumi, è di l'evoluzione di a vita in u paese cù l'anni. E lezioni è l'esperienze furnite da i missiavi sò inestimabili è ponu esse una fonte d'ispirazione è di apprendimentu per tutta a famiglia.

 

Cumpusizioni descriptiva circa "Autunnu incantatu da a nanna"

 

U vaghjimu à a nanna hè un tempu magicu di l'annu quandu a natura si prepara à hibernate è riposu per esse pienu di vita è culore di novu. Mi ricordu cù a mo zitiddina passata cù i mio missiavu, i ghjorni di vaghjime longu è chjara, andendu à cugliera di mela, spassighjate in furesta è serate passate à a stufa. U vaghjimu à i missiavi hè l'uppurtunità di cunnetta cù a natura è ricurdà e tradizioni autentiche è i valori di a vita rurale.

A prima impressione quandu ghjunghje à i vostri missiavi hè quella di pace è tranquillità. In u vaghjimu, quandu e foglie cambianu u culore è cascanu in terra, a natura si prepara per l'invernu. Ancu s'ellu ùn ci hè tantu travagliu in u giardinu o cù l'animali più, u mo missiavu hà sempre qualcosa da fà: preparà u legnu per a stufa, preparanu a terra per a staghjoni dopu o coglie i vegetali lasciati in u giardinu. Ma, sti attività sò fatti cù un grande piacè, perchè sò fatti durante u vaghjimu, a stagione preferita di i mo missiavi.

Un altru aspettu maravigliu di u vaghjimu à a casa di i missiavi hè andendu a cugliera di mela. U mo missiavu hà un arbulu cù pomi diliziosi, chì cogliemu inseme, imballemu è poi purtemu in cità per dà à i nostri amati. A cugliera di Apple hè una attività chì riunisce a ghjente, incuraghjendu a cumunicazione è a socializazione. Hè una manera di passà u tempu liberu fora, respira l'aire frescu è gode di l'aroma è u gustu dolce di pomi freschi.

Ogni sera, ci riunitemu tutti in giru à u fornu è u missiavu ci conta storie di a so zitiddina o di a vita di a ghjente in paese. Hè l'uccasioni di amparà di più nantu à a storia è a cultura di u paese, nantu à e tradizioni è usi è nantu à i valori autentichi di a vita rurale. Issi mumenti passati inseme, circundati da a famiglia è a natura, sò i più preziosi è memorabili in a mo vita.

In cunclusioni, u vaghjimu à a casa di i missiavi hè un tempu magicu, pienu di nustalgia è di gioia, induve i ricordi di a zitiddina si mischianu cù l'odore di foglie cadute è u gustu dolce di l'uva colta da a vigna. Hè un tempu quandu i nostri missiavi ci palesanu i so sicreti è ci insegnanu à valurizà e tradizioni è i valori di a famiglia. Per mezu di sta cumpusizioni, aghju pruvatu à vede u vaghjimu à i mo missiavi à traversu l'ochji di un adulescente romanticu è sognu, ma ancu à traversu u prisma di i mo ricordi è sperienze. Spergu chì sta cumpusizioni hà sappiutu trasmette a bellezza è l'emozioni di sta stagione maravigliosa, induve a natura ci dà un spettaculu di culori è luci, è i nostri missiavi ci dannu un angulu di u mondu pienu d'amore è di saviezza.

Lascia un cumentu.