Cuprini

Saggio circa "Summer's End"

A fine di a storia d'estate

Il sentait que l'air se faisait plus froid et que la lumière du soleil commençait à prendre une couleur dorée. A fine di l'estate era vicinu è purtò cun ella un sensu di nostalgia è malincunia. Ma per mè, stu mumentu era sempre spiciale, perchè era ora di principià una nova avventura.

Ogni annu à a fine di l'estiu, andaraghju cù i mo amichi à u lavu vicinu. Là, avemu passatu a ghjurnata sana à nutà, à ghjucà è à ridere inseme. Ma ciò chì veramente ci hà fattu felici eranu i tramonti di u lagu. U culore d'oru di u sole hà abbracciatu l'acqua calma è hà creatu un spettaculu particularmente bellu chì ci hà fattu sente chì tuttu era pussibule.

Mentre caminavamu longu u lavu, avemu nutatu chì e foglie nantu à l'arburi avianu cuminciatu à cambià in culori caldi è vibranti in preparazione per u vaghjimu. Ma à u stessu tempu, ci era ancu uni pochi di fiori chì mantenevanu u so culore luminoso è vivu, simbulizendu chì l'estiu era sempre.

Ma sapia chì u tempu passava è chì l'estate seria prestu. Malgradu questu, avemu decisu di fà u megliu di u tempu chì avemu avutu. Avemu saltatu in u lavu, ghjucatu è godemu ogni mumentu. Sapemu chì quelli ricordi seranu cun noi per tuttu l'annu dopu è chì ci portanu sempre un surrisu in faccia.

È un ghjornu, quandu mi sentu chì l'aria era ancu più fretu è e foglie cuminciaru à caddà, sapia chì u nostru estiu era finitu. Ma aghju capitu chì a fine di l'estiu ùn era micca un momentu tristu, era solu un novu principiu in una altra aventura. Allora avemu decisu di abbraccià u vaghjimu è tutti i so cambiamenti è gode di ogni mumentu, cum'è avemu fattu durante l'estiu.

I ghjorni di l'estate sfilanu lentamente è sicuru, è a fine hè sempre più vicinu. I raghji di u sole sò diventati più gentili, ma raramente pudemu sentenu nantu à a nostra pelle. U ventu soffia più forte, purtendu cun ellu i primi signali di u vaghjimu. Avà, hè cum'è vogliu piantà u tempu è gode di ogni mumentu chì passanu in stu mondu di l'estate, ma mi sentu chì ùn possu micca fà quessa è aghju da preparà per l'arrivu di u vaghjimu.

In l'ultimi ghjorni di l'estiu, a natura cambia u so culore è adatta u so ritmu à u cambiamentu di stagione. L'arbureti perdenu e so foglie verdi è cumincianu à piglià sfumature di gialli, rossi è marroni. I fiori seccanu, ma lassendu una fragranza dolce, ricurdendu i mumenti passati in u giardinu. In fine, a natura si prepara per un novu principiu, è avemu da fà u listessu.

A ghjente hè ancu cuminciata à preparà per u cambiamentu di stagione. Piglianu e so robba grossa fora di i so armarii, andate à cumprà per cumprà l'ultimi mudelli, preparanu ogni tipu di conserva è marmellate in casa per avè una scorta abbastanza durante u periodu friddu. Ma in ogni modu, nunda pare chì preparà a ghjente per a festa di malincunia chì vene cù a fine di l'estiu.

A fine di l'estate significa ancu e rupture, l'amici chì vanu in altri lochi, i mumenti chì ùn tornanu mai. Ci riunitemu tutti intornu à u focu è parlemu di i mumenti chì avemu passatu inseme stu veranu. Ancu s'ellu hè tristu di parte, sapemu chì avemu campatu mumenti unichi chì fermanu in i nostri ricordi per sempre.

In cunclusioni, a fine di l'estiu porta cun ella una seria di emozioni è cambiamenti, ma à u stessu tempu, hè un tempu maravigliu per inizià novi avventure è fà novi ricordi. Avemu da ricurdà di savurà ogni mumentu è esse grati per tutte e cose belle in a nostra vita.

 

Riferimentu cù u titulu "A fine di l'estiu - un spettaculu di cambiamentu"

 

Introduzione:

A fine di l'estiu hè un tempu di transizione à u vaghjimu è u principiu di una nova stagione. Hè un tempu quandu a natura cambia a so apparenza è avemu preparatu per una nova tappa di l'annu. Stu piriu hè chinu di culori è cambiamenti, è in stu rapportu spiegheremu sti aspetti è a so impurtanza.

Temperature cambiante è u clima

A fine di l'estiu hè marcata da un cambiamentu significativu in a temperatura è u clima. Dopu à un veranu caldu, e nuttati cumincianu à rinfriscà è i ghjorni cumincianu à scurzà. Inoltre, i primi signali di u vaghjimu cumincianu à apparisce, cum'è a pioggia è u ventu forte. Sti cambiamenti pò esse à volte bruschi è ponu fà ci sentu un pocu malincunia. Tuttavia, ci ricordanu chì a vita hè sempre in muvimentu è chì ci vole à adattà à u cambiamentu.

Cambiamenti in a natura

À a fini di l'estiu, a natura cumencia à cambià a so apparenza. Leaves accumincianu a secca è caduta, è i pianti è i fiori perde u so culore. Tuttavia, sti cambiamenti ùn significanu micca chì a natura hè morta, ma chì si prepara per una nova tappa di l'annu. In fatti, a fine di l'estiu pò esse cunsideratu cum'è un spettaculu di culori, cù l'arburi è e piante chì cambianu i culori è creanu un paisaghju bellu è unicu.

Leghjite  L'impurtanza di i frutti è ligumi - Essay, Paper, Composition

Cambiamenti in a nostra attività

A fine di l'estiu marca a fine di e vacanze è l'iniziu di a scola o di u travagliu per parechji di noi. Duranti stu tempu, cambiamu e nostre priorità è cuminciamu à fucalizza più nantu à i nostri scopi. Questu pò esse un tempu d'uppurtunità è di novi principii, ma pò ancu esse un tempu di stress è ansietà. Hè impurtante d'adattà à i cambiamenti intornu à noi è fucalizza nantu à e cose chì ci facenu felici è aiutanu à cresce.

Attività specifiche à a fine di l'estate

A fine di l'estiu hè un tempu pienu di attività specifiche cum'è feste in piscina, barbecue, picnics è altri avvenimenti all'aperto. Inoltre, assai persone sceglienu di piglià e so ultime vacanze d'estate, sia à a spiaggia sia in muntagna, prima di principià a scola o di travaglià in u vaghjimu.

U cambiamentu di u tempu

A fine di l'estiu di solitu marca un cambiamentu di u clima, cù temperature più fresche è più piova. Parechje persone sentenu chì questu li fa senti nostalgichi per i ghjorni assolati è caldi di l'estiu, ma u cambiamentu di u clima pò ancu purtà una nova bellezza à u paisaghju, cù e foglie chì cumincianu à cambià à i culori di u vaghjimu.

U principiu di una nova stagione

A fine di l'estiu marca l'iniziu di una nova stagione, è per parechji questu pò esse un tempu di riflessione è scopu di scopu per u periodu chì vene. U cambiamentu di stagione pò ancu purtà l'uppurtunità di pruvà cose novi è scopre novi passioni è interessi.

Finisce un capitulu

A fine di l'estate pò esse un tempu di chjude un capitulu, sia a fine di una vacanze o un stage, o a fine di una relazione o una tappa impurtante di a vita. Questu pò esse scantu, ma pò ancu esse un tempu di crescita persunale è apprendu lezioni impurtanti per u futuru.

Cunclusioni

In cunclusioni, a fine di l'estate hè un tempu pienu di nustalgia, ma ancu di gioia per tuttu ciò chì avemu avutu è amparatu in stu periodu. Hè un tempu quandu pudemu dì addiu à u clima cálido è rilassatu, ma dinò l'uppurtunità di riflette nantu à e nostre sperienze è di preparà per u vaghjimu. I culori vibranti di a natura ci accumpagnanu finu à l'ultimu mumentu è ci ricordanu a bellezza effimera di a vita. Hè impurtante di gode di ogni mumentu è esse ringraziati per tutte e cose belle chì avemu sperimentatu durante l'estiu. È quandu vene u tempu, aspittemu l'avvene è tutte l'aventure chì ci aspettanu.

Cumpusizioni descriptiva circa "L'ultima alba di l'estate"

A fine di l'estiu s'avvicina, è i raghji caldi di u sole parenu calà a mo ànima ancu di più. Duranti stu tempu, vecu tuttu in culori vivi è vibranti è a natura mostra tutta a so bellezza. Ùn possu fà ch'è pinsà à tutti quelli beddi ricordi chì avemu fattu duranti l'estate chì fermaranu sempre in u mo core.

M'arricordu di l'ultima notte à a spiaggia, quandu mi stava svegliu tutta a notte è fighjulà l'alba. Era a vista più bella ch'e aghju mai vistu, è u culore di u celu era qualcosa indescrivibile. Sentu chì in quellu mumentu u tempu si firmò è chì nunda di più importa fora di quella vista maravigliosa.

Cù ogni ghjornu chì passa, aghju capitu chì aghju bisognu di gode di ogni mumentu chì passanu fora, perchè sò chì prestu ghjunghjerà u fretu è duvurà stà più in casa. Mi piace à marchjà e carrughji è ammirà a natura, annusà e foglie secche è sente u cantu di l'acelli chì fermanu sempre in a zona.

Sò tristu chì l'estiu hè ghjuntu à a fine, ma à u stessu tempu pensu à tutte e cose belle chì venenu cù u vaghjimu. I belli culori di e foglie di vaghjime è i ghjorni assolellati chì ci spoglianu sempre. Sò sicuru chì serà un altru tempu maravigliosu è creeraghju ricordi ancu più belli.

Cum'è l'ultimi raghji di u sole di l'estate tocanu a mo pelle è vecu i culori maravigliosi di u celu, aghju capitu chì sti mumenti deve esse cari è vissuti à u massimu. Allora, mi prumettu chì camparaghju ogni ghjornu cum'è s'ellu era u mo ultimu è chì sempre cercheraghju di vede a bellezza in ogni situazione.

Leghjite  Scola ideale - Essay, Report, Composition

Concludemu pinsendu chì ogni stagione hà a so bellezza è chì hè impurtante d'apprezzà tutti i mumenti chì campemu, indipendendu da a stagione chì simu. L'ultima alba di l'estate mi ramenta chì a vita hè bella è duvemu gode di ogni mumentu.

Lascia un cumentu.