Cuprini

Saggio circa I mo amichi alati

Oghje, quandu a maiò parte di a ghjente si focalizeghja più nantu à l'amicizia umana, aghju un affettu speciale per i mo amichi alati. Ogni volta chì sò intornu à elli, sentu una pace interna chì nisuna altra sperienza pò rimpiazzà. Mi piace à marchjà, alimentalli è dà affettu. In questu essai vi dicu di e mo sperienze cù i mo amichi alati è quantu hè impurtante l'amicizia cun elli.

Mi ricordu di u mo primu scontru cù un amicu alatu. Era un mumentu maravigghiusu, pudia sentu u mo core batte più veloce chè mai. Ddu ghjornu, aghju scontru un picciottu stravatu in a strada è ùn pudia lascià quì. L'aghju purtatu in casa è l'aghju curatu finu à ch'ellu hà crisciutu è hà pigliatu u volu. Da tandu, aghju cuminciatu à curà è alimentà l'acelli chì campanu in u mo currettu è dà un rifugiu quandu hè fretu fora.

I mo amichi alati m'anu insignatu assai lezioni impurtanti. Prima di tuttu, m'hà dimustratu l'impurtanza di a pacienza è a dedicazione. Ùn pudia micca vince a so fiducia immediatamente, ma cù u tempu aghju sappiutu diventà un amicu affidatu per elli. Siconda, m'hà dimustratu quantu hè impurtante a libertà. Mentre a cura di elli, pruvate di furnisce un ambiente sicuru è permettenu di vola è di ghjucà liberamente.

Per mè, l'amicizia cù l'acelli è l'altri animali hè qualcosa chì mi porta assai gioia. Sò criaturi belli è interessanti cù personalità distinta è caratteristiche uniche. Mi piace à fighjulà elli volà à traversu u celu è à sente li cantà in a matina.

Tuttavia, esse amici cù l'acelli è l'altri animali pò ancu esse una grande rispunsabilità. Hè impurtante di dà una cura curretta è prutegge da i periculi ambientali. Avemu ancu bisognu di esse cuscenti di e lege è e regule chì regulanu a cura di l'animali.

Mentre a maiò parte di e persone facenu amici trà l'omu, aghju avutu a furtuna di truvà amicizia cù uni pochi di criaturi alati. U mo primu amicu alatu era un piccione chì aghju trovu feritu è ​​decisu di aiutà. Ogni ghjornu l'aghju purtatu da manghjà è l'allattau finu à ch'ellu si ritruvassi cumplettamente. Dopu à quessa, u palummu stava cun mè è avemu cuminciatu à avè un ligame speciale. Prima di pocu tempu, aghju cuminciatu à nutà chì u palummu ùn era micca solu assai intelligente, ma ancu assai leali è dimustrava affettu versu mè. Cusì principia a mo amicizia cù l'animali alati, chì dura finu à oghje.

Quandu l'altri zitelli passanu u so tempu à ghjucà in parchi o cù i so ghjoculi, aghju passatu u mo tempu cù i mo amichi alati. Aghju cuminciatu à marchjà i palummi durante u ghjornu è lasciate vola liberamente, è à a sera aghju fattu amici cù civette è ancu squirrelli chì stavanu in l'arburi intornu à a mo casa. Mentre chì l'altri figlioli facianu amici cù l'altri zitelli, aghju fattu amici cù l'animali alati.

Quandu u tempu passava, aghju capitu chì a mo amicizia cù l'animali alati hè una speciale è unica. Sti criaturi ùn solu m'hà purtatu gioia, ma ancu m'hà amparatu assai lezioni impurtanti cum'è a lealtà, a fiducia è a cumpassione. Ogni ghjornu aghju passatu u tempu cù i mo amichi alati, mi sentu cum'è eru intrutu in un mondu magicu è strasurdinariu induve eru accettatu per quellu chì sò è puderia esse mè stessu.

Ancu s'è a mo amicizia cù l'animali alati pò pare micca inusual à parechje persone, per mè hè qualcosa veramente speciale. Sti amichi ùn m'anu mai ghjudicatu è ùn m'anu mai abbandunatu. Invece, m'anu sempre sustinutu è stavanu vicinu à mè in i tempi boni è cattivi. I mo amichi alati ùn solu m'hà fattu sentu più felice è più cunfidendu, ma ancu m'hà aiutatu à capisce u mondu megliu è cunnetta cù a natura in una manera più profonda.

In cunclusioni, i nostri amichi alati sò criaturi maravigghiusi chì ci insegnanu à esse megliu è gode di a bellezza di u mondu chì ci circonda. Sparte a nostra vita cù questi amichi pò aiutà à sviluppà a cumpassione, amparà à valurizà i ligami forti, è capisce megliu l'impurtanza di priservà l'ambiente naturale. Mentre chì questi amici alati ponu purtà gioia è felicità à a nostra vita, hè impurtante di ricurdà chì simu rispunsevuli di prutezzione è di priservà i so abitati naturali per assicurà un futuru sustenibile per elli.

Riferimentu cù u titulu "I mo amichi alati"

 

Introduzione:

I nostri amici alati sò alcune di e criature più maravigghiusu di a natura. Tutti avemu avutu un mumentu induve avemu guardatu in u celu è si dumandava ciò chì saria vulà o esse circundatu d'acelli. Ma per quelli di noi chì anu avutu l'uppurtunità di cunnetta cù questi meravigliosi animali, avemu trovu chì ponu dà una perspettiva unica nantu à u mondu in quale campemu.

Leghjite  Luna - Essay, Report, Composition

I mo amichi alati in natura

In a natura, l'acelli sò alcuni di i criaturi più fascinanti, cù una varietà incredibile di spezie è cumpurtamenti diffirenti. Da i rapaci è l'aquile, à l'acelli chì portanu gioia cù i so canti, ogni spezia hà un rolu impurtante in u nostru ecosistema. Osservà l'uccelli in u so habitat naturale pò aiutà à capisce megliu a relazione trà a natura è l'omu, è cumu pudemu assicurà chì sti criaturi maravigghiusi sò prutetti per e generazioni future.

I nostri uccelli

Parechje persone sceglienu avè l'acelli in a so casa o in u giardinu, chì pò esse una sperienza maravigliosa. I nostri uccelli animali ponu purtà assai gioia è divertimentu cantendu, parlendu o esse amichevuli cun noi. Puderanu ancu aiutà à rilassate è riduce u stress, dendu l'uppurtunità di cunnette cù a natura ancu in un ambiente urbanu.

Pruteghje i nostri amichi alati

Sfurtunatamente, l'acelli sò ancu alcuni di i nostri criaturi più vulnerabili, cù parechje spezie in risicu di estinzione. U cambiamentu climaticu, a distruzzione di l'habitat, a contaminazione è a caccia eccessiva sò solu alcune di e minacce chì questi animali affrontanu. A prutezzione di l'acelli è u so habitat hè impurtante micca solu per pruteggiri, ma ancu per prutege noi è u nostru ecosistema.

L'ale di a libertà

Avè una passione per u vola è l'animali, certi pirsuni decidenu di fà amici cù i so uccelli. Questa attività pò esse cunsiderata un arte è una forma di libertà, per mezu di quale a ghjente riesce à cunnetta cù a natura è sperimentà una libertà più grande di ciò chì ponu ottene in a terra. L'amici alati ci mostranu chì a libertà pò esse truvata in i nostri rilazioni cù l'altri esseri è in l'esperienze di u mondu naturali.

U bisognu di esse rispunsevuli

L'amichi alati necessitanu assai attenzioni è cura, è ancu rispunsabilità. A cura di l'animali ci insegna a rispunsabilità è u rispettu per l'altri esseri. Capisce i so bisogni è piglià a rispunsabilità per i so bisogni di ogni ghjornu pò aiutà à amparà e cumpetenze di vita impurtanti cum'è l'urganizazione di u tempu è piglià decisioni impurtanti.

Fiducia è lealtà

L'amichi alati sò animali chì si basanu in a fiducia è a lealtà di e relazioni. Sti qualità sò impurtanti micca solu in relazioni animali, ma ancu in relazioni umane. E persone amparanu à fidà di i so amichi alati è sviluppanu una relazione di fiducia mutuale. Questa fiducia è lealtà pò esse appiicata à altre relazioni umane.

A cunnessione cù a natura

Infine, l'amici alati ci aiutanu à cunnetta cù a natura è sentenu parte di ella. E persone chì passanu u tempu fora è in un ambiente naturali sò più prubabile di gode di i benefici fisichi è mentali di sta attività. Passà u tempu cù i vostri amichi alati pò esse una manera maravigliosa di sperienze sta cunnessione cù a natura è l'ambiente.

Cunclusioni

In cunclusioni, i nostri amichi alati ponu purtà una grande gioia è un sensu di realizazione à a nostra vita. Ch'ella sia uccelli salvatichi chì guardemu da luntanu o animali di l'animali chì curanu ogni ghjornu, sti criaturi maravigghiusi ponu insignà assai di u mondu in cui campemu è aiutanu à cresce è à sviluppà cum'è persone. Hè impurtante di dà elli u rispettu è a cura chì meritanu è di gode di a so bellezza in a nostra vita di ogni ghjornu.

Cumpusizioni descriptiva circa I mo amichi alati

 
A mo amicizia cù l'acelli à a finestra

Dapoi ch'e era un zitellu, era affascinatu da l'acelli chì volanu intornu à a nostra casa. Mi piaceva à pusà à a finestra è l'osservà in dettagliu, studià i so culori è pruvate d'invintà i so nomi. À u tempu, aghju cuminciatu à cunnosce megliu è capisce u so cumpurtamentu. Cusì, aghju vinutu à sviluppà una amicizia speciale cù questi acelli da a finestra.

À u tempu, aghju cuminciatu à mette l'acqua è l'alimentu in un pocu angulu nantu à a finestra. Ci sò stati mumenti di gioia quandu sò venuti à mè è si nutrivanu tranquillamente. Ogni matina, aghju fattu l'abitudine di verificà chì ci eranu tutte e cose necessarie in u cantonu di a finestra, è s'ellu ùn era micca, aghju da cuntentu à i mo amici alati.

Un ghjornu, aghju nutatu chì unu di i mo acelli preferiti avia prublemi cù unu di i so ochji. Aghju cuminciatu à preoccupassi è pruvatu à truvà una suluzione. Hè cusì chì aghju scupertu chì ci sò persone chì sò spicializati in a cura di l'animali salvatichi, chì ponu ancu aiutà l'acelli feriti. Allora aghju cercatu qualcunu chì l'aiutassi è era felice d'amparà chì era ricuperabile è saria bè.

Da tandu, a mo rilazioni cù l'acelli nantu à a finestra hè diventata in una d'aiutu mutuale. Li dugnu manciari è acqua è mi dannu una ragione per cumincià ogni matina cù una attitudine pusitiva è speranza. Osservenduli, aghju amparatu à esse pazienti è apprezzà a bellezza di e cose simplici in a vita.

Leghjite  Mese di Settembre - Essay, Report, Composition

In cunclusioni, a mo amicizia cù l'acelli à a finestra m'hà amparatu assai di u mondu intornu à mè è di mè stessu. Hè stata una sperienza maravigliosa è una manera di sviluppà un latu di a mo persunità chì altrimenti avissi statu oculatu. L'acelli à a finestra ùn sò micca solu uccelli ordinali, ma amici è maestri chì m'anu purtatu assai gioia è saviezza.

Lascia un cumentu.