Cuprini

Saggio nantu à u mo saccu di scola

A mo borsa di scola hè una di e cose più impurtanti in a mo vita studiente. Questu ughjettu chì aghju purtatu à a scola ogni ghjornu ùn hè micca solu un saccu simplice, hè un repositoriu di tutti i mo sogni, speranze è ambizioni. In questu sò i quaderni è i libri di testu chì aghju bisognu di studià, ma ancu e cose chì mi portanu gioia è mi aiutanu à rilassate durante e pause.

Quandu pigliu u mo saccu di scola cun mè à a scola, Mi sentu chì l'aghju purtatu daretu à mè micca solu per sustene u pesu di i mo quaderni, ma ancu per rapprisintà mi cum'è una persona. Hè un simbulu di a mo perseveranza è l'ambizione per amparà è sviluppà cum'è individuu. Quandu l'apre è cumincianu à urganizà e mo cose, mi sentu una certa satisfaczione è capiscu chì aghju tuttu ciò chì aghju bisognu per ghjunghje i mo scopi.

In più di quaderni è libri di testu, u mo saccu cuntene altre cose chì mi portanu gioia è mi aiutanu à rilassate. In una piccula sacchetta aghju sempre una penna preferita chì mi piace à scrive, è in un altru aghju un pacchettu di chewing gum chì m'aiuti à fucalizza. In un compartimentu più grande aghju purtatu i mo cuffie di musica, perchè l'ascoltà a musica hè un'attività chì mi fa sentu bè è rilassa a mo mente durante i pause.

A mo gioia più grande era di preparà u mo saccu di scola per u primu ghjornu di scola. Mi piaceva di mette tutte e mo cose in questu cun cura è truvà un locu ben definitu per ognunu. Mi piaceva mette tutti i mo lapis ben affilati, i culori disposti in ordine di culore è i libri impannillati in carta culurata cù etichette belli scritte da mè. Calchì volta aghju persu assai tempu per fà sti arrangiamenti, ma ùn mi sò mai stancu perchè era cuscente chì u mo saccu era a mo carta di visita in u mondu di a scola.

Mi piaceva ancu persunalizà a mo borsa cù stickers o badges cù caratteri preferiti da i mo cartoni o filmi preferiti. Allora ogni volta chì u mo saccu era pienu di stickers è badge novi, mi sentu un pocu di orgogliu è gioia in u mo core. Era cum'è u mo saccu era u mo propiu universu, pienu di cose chì mi rapprisentanu.

Mi piaceva ancu di scopre cose novi chì renderanu a mo vita scolastica più faciule è più interessante. Mi piace sempre à circà i migliori strumenti di scrittura, l'accessori più pratichi è i libri è i libretti più interessanti per fà u mo apprendimentu più piacevule. Ùn aghju micca pussutu vede chì i mo pari anu cose megliu cà i mei, cusì aghju passatu assai tempu à circà e migliori offerte è prudutti.

Ancu s'è u mo saccu pò sembra solu un ughjettu materiale, hè assai più di questu per mè. Hè un simbulu di i mo sforzi, e mo ambizioni è e mo speranze. Quandu l'aghju purtatu à a scola, mi sentu prontu à affruntà ogni sfida è superà ogni ostaculu per rializà i mo sogni. Hè una di e cose più impurtanti in a mo vita è mi ricordu sempre di portà cun orgogliu è cunfidenza.

In cunclusioni, u mo saccu era più cà solu un trasportu. Era una di e cose più impurtanti in a mo vita studentesca è una di e mo pussessi persunali più preziosi. Mi piaceva persunalizàlu, urganizàlu, è cullà cù e cose megliu per aiutà à fà u mo travagliu megliu è mi sentu còmode in l'ambiente di a scola. U mo saccu hè statu un elementu impurtante in u mo successu accademicu è u sviluppu persunale.

Riferitu cum'è "My Schoolbag"

Introduzione:
A scola hè un articulu essenziale in a vita di ogni studiente. Hè aduprata ogni ghjornu per portà libri, quaderni è altri elementi necessarii in u prucessu di apprendimentu. Ogni studiente persunalizà a so scola cù articuli chì riflettenu a so persunità è e preferenze. In questu rapportu, parleraghju di u mo saccu è di l'essenziali chì cuntene.

Cuntenutu:
U mo saccu hè neru è hà trè grandi compartimenti, duie tasche laterali è una piccula tasca frontale. In u compartment principale, aghju purtatu i libri è i libretti chì aghju bisognu per ogni ghjornu di scola. In u compartmentu mediu, aghju purtatu i mo articuli persunali, cum'è u mo kit di maquillaje è a billetera. In u compartment posteriore, aghju purtatu u mo laptop è l'accessori necessarii. In i sacchetti laterali, aghju purtatu a mo buttiglia d'acqua è spuntini per i pause trà e classi. In a sacchetta frontale, aghju purtatu u mo telefuninu è l'auriculare.

Leghjite  I diritti umani - essai, rapportu, cumpusizioni

Fora di questi elementi essenziali, persunalizà a mo borsa cù picculi decorazioni. Mi piace à appiccicà i chjavi cù caratteri di i mo cartoni o filmi preferiti. Aghju ancu appiccicatu stickers cù missaghji inspiratori è citazioni motivazionali nantu à u saccu.

Prima di ogni annu di scola, mi piace à urganizà u mo saccu in una manera chì rende più faciule d'utilizà è più praticu. Facciu una lista di tutti l'uggetti necessarii è dividite in categurie in ogni compartment. Mi piace ancu persunalizà u mo saccu attachendu novi chjave è stickers chì riflettenu a mo persunità è i mo interessi.

In più di a so funzione pratica, a scola pò esse cunsiderata cum'è un tipu d'emblema di l'adolescenza è a scola. Hè unu di l'articuli più impurtanti chì un studiente porta cun ellu ogni ghjornu è pò esse vistu cum'è un simbulu di impegnu à l'educazione è à ellu stessu. Una scola pò esse cunsiderata una estensione di a personalità di l'adulescente, perchè pò esse decorata cù stickers o inscriptions chì rapprisentanu i so interessi è passioni.

Per parechji adulescenti, a scola hè un spaziu persunale impurtante induve ponu guardà i so articuli persunali è materiale di scola necessariu per fà u so travagliu scola. Un saccu di scola pò esse un oasi di cunfortu è sicurità induve l'adulescenti ponu vultà dopu un ghjornu faticosu à a scola è rilassate. Hè impurtante chì a scola hè còmuda è pò esse purtata senza causà dolore di spalle o spalle, postu chì questi prublemi ponu avè un impattu negativu nantu à u rendimentu accademicu di u studiente è a salute generale.

À u listessu tempu, a scola pò ancu esse un stressor per un adulescente. U so pesu è u voluminu di materiale scolasticu pò esse soprattuttu, soprattuttu per i studienti più ghjovani o quelli chì anu bisognu di portà più libri è equipaggiu per attività extracurriculari. Un saccu di scola pò ancu esse una fonte d'ansietà se un adulescente si scurda o perde cose impurtanti in ellu. Hè impurtante di truvà un equilibriu trà i bisogni di a scola è u cunfortu è u benessere di u studiente.

Conclusioni:
U mo saccu hè un elementu essenziale in a mo vita studiente è l'aghju purtatu cun mè ogni ghjornu. A persunalizazione cù elementi chì riflettenu a mo persunità mi porta un pocu di gioia ogni ghjornu. Mi piace à urganizà in una manera chì mi faci più faciule per accede rapidamente à l'articuli chì aghju bisognu è a rende più pratica. A scola hè più chè un ughjettu, hè una estensione di a mo persunalità è m'accumpagna ogni ghjornu à a scola.

Saggio nantu à a mo borsa di scola

Quella matina stava mettendu tutti i mo libri è i mo libretti in u mo saccu di pelle nera, appruntendu per un altru ghjornu di scola. Ma u mo saccu di scola era assai più cà solu un saccu di trasportu. Era induve aghju tenutu tutti i mo pinsamenti è i so sogni, un picculu mondu secretu di u mo propiu chì puderia piglià in ogni locu cun mè.

In u primu compartmentu avia messu i mo libretti è libri di testu, preparati per e classi di matematica, storia è literatura. In u sicondu compartmentu sò stati posti articuli persunali, cum'è un kit di maquillaje è una buttiglia di perfume, è un paru di cuffie per sente a vostra musica preferita durante i pause.

Ma u veru tesoru di u mo saccu era in i sacchetti laterali. In unu di elli aghju sempre tenutu un picculu librettu in quale aghju scrittu tutti i mo pinsamenti, da u più simplice à u più cumplessu. In l'altra sacchetta, aghju avutu un paru d'occhiali di sole, chì mi portanu sempre un splendore in i ghjorni tristi.

U mo saccu era più cà solu un accessori per mè. Hè divintatu un amicu è cunfidendu. In i mumenti di tristezza o di cunfusione, rummaia in i mo sacchetti è toccu u mo picculu quaderno, chì mi calmava è mi portava un sensu d'ordine è di cuntrollu in a mo vita. In i mumenti di felicità, aghju apertu e sacchetti laterali è purtassi l'occhiali di sole, chì mi facia sentu una stella di cinema.

À u tempu, u mo saccu hè diventatu una parte impurtante di a mo vita, un ughjettu chì mi piace è cura cù cura. Ancu s'ellu hè avà purtatu è purtatu, ferma un simbulu di tutta a mo sperienza educativa è un ricordu di tutti i mumenti belli è difficiuli di a mo vita adulescente. Per mè, u mo saccu ùn hè micca solu un saccu, ma un tesoru preziosu pienu di ricordi è speranze per l'avvene.

Lascia un cumentu.